poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Summer !


Smutną wiadomością jest to, że niedługo zbliża się koniec wakacji.
W moim przypadku zalicza się do tego nowa szkoła. Z jednej strony się nawet cieszę, ale z drugiej jak sobie o tym pomyślę... grr -,- aż strach. 
Nowa szkoła, nowi nauczyciele, nowa klasa...
właściwie to nie mam jeszcze ani książek, ani zeszytów. Tragedia jednym słowem...


\

Moja kreatywność powoli też dobiega końca...zbyt długa przerwa w rysowaniu i nic nie wychodzi. 
Mam nadzieję, że niedługo się poprawi.
Pod koniec wakacji pokażę wam jak zrobiłam swój własny piórnik do szkoły.




Podsumowując te wakacje nie działo się u mnie nic ciekawego. Wypad do Sztutowa nad morze, potem powitałam Mazury na 10 dni. Zwiedziłam Olsztyn, Olsztynek - Skansen oraz Grunwald. Ten czas szybko zleciał i trzeba było wrócić do ukochanego domku w Borach Tucholskich. I zostały wypady nad jezioro...30.08 znowu jedziemy na Kaszuby i Kamienne kręgi w Odrach. 






4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia , ojjj chętnie popływałabym teraz w takim jeziorze ;)

    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w nowej szkole! Ja w tamtym roku szłam do nowej i tez się bałam ale w sumie nie potrzebnie!
    Fajne zdjęcia:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w nowej szkole ! Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz !
    A zdjęcia są super.. mam nadzieję, że wena szybko do Ciebie wróci

    Pozdrawiam
    manokine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia, powodzenia w nowej szkole, będę trzymać kciuki. Mam nadzieję, że Ci się spodoba i nie pożałujesz żadnego ze swoich wyborów związanych z nowym rozdziałem. :)

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń